marți, 7 iunie 2011

O my...(III) (part 2)

Continuarea de la restul:



copilaria un univers pierdut - True, true.

boc ipad ca tot romanul - Mdeah! Cica asa e...

cartea mea preferata harry poter - A mea e in mod clar cartea a saptea. A ta care e?

copilaria-paradis pierdut - Dap.

copilaria-univers pierdut - Ma intreb de ce lumea continua sa caute asta in mod obsesiv.

copilaria - E minunata!

despre iluminatti - Aici --> http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati

cintecul`ea`este`dana - E preferatul lui Wewe. Se simte mandra cand il aude.

"decembrie 1989" - Revoluutie!

europe's day 9 may - Pe langa ziua Europei mai sarbatorim si: Sfarsitul celui de Al Doilea Razboi Mondial, Ziua Independentei Romaniei si special pentru Lazaristi: ziua directorului nostru Ioan Micu. Pam! Pam!

marioneta - Vreau si eu una. Am avut una cand eram mica, dar nu stiu de ce mi-era frica de ea.

cireasa de pe tort 13 mai de la inceput - Wot?

hiroshima si nagsaki - Doua locatii insangerate pe harta Japoniei si doua lectii valoroase pentru japonezi.

3 comentarii:

Daniela Veres spunea...

Hey! pe unde te invarti tu???

Em. spunea...

Sunt la Ploiesti, girl! :D

Daniela Veres spunea...

ooo... n-ai tu treaba:> cand vii?