sâmbătă, 11 iunie 2011

Hello, Hello, Saturday!

Iubesc ziua de Sambata <3

E preferata mea din tot calendarul, de fapt sunt doua Vineri si Sambata. Weekend!

Azi a fost nunta lui Lily Allen, care a devenit Lily Cooper.
Dar eu tot ca Lily Allen o voi numi si voi vorbi de ea xD

De asemenea azi au fost in vizita la mine vara-miu si nepotica mea (fata lui) care are 7 ani.
M-am jucat cu ea (o cheama Bianca) cu o mingie, pase, Apa si Foc de toate, pana cand era sa spargem lustra asa ca am stat cuminti dupa aia.
Intre timp ea isi pierduse un papucel sub pat, si in incercarea de a-l recupera folosind celalalt papucel, l-a impins si mai adanc, si Catalin (taica-su) a trebuit sa se tarasca sub pat ca sa-l recupereze. A fost gen "Misiune Imposibila"!
Pana la urma l-a recuperat si ziua a fost salvata xD


Acum ascult "Friday Night" by Lily Allen (de azi, in acte: Cooper)

Sper sa aiba o casnicie lunga si frumoasa <3
Sa se bucure de sotul ei si sa aiba copii frumosi impreuna <333

Niciun comentariu: