miercuri, 15 iunie 2011

Here are 10 songs that make me happy

Asta e o leapsa pe care am primit-o de la Dorina.
Nu e aleasa cu Random.Org, pentru ca melodiile sunt spontane, si noah! screw the rules today!
Nu e considerata o leapsa adevarata, so...





1. Lily Allen - Fuck you ( pentru ca ma face sa zambesc si sa ma simt mai bine de fiecare data cand ma cert cu cate un idiot)

2. Pink - Fucking Perfect ( pentru ca ma face sa ma simt mai bine in fiecare zi, cand ma cert cu mama sau cu cineva la care tin)

3. Katy Perry - Firework ( pentru ca imi da speranta de fiecare data)

4. Lily Allen - The Fear ( pentru ca o ascult cu orice ocazie si ma face sa zambesc de fiecare data)

5. Enya - Only time ( pentru ca e speciala)

6. Mungo Jerry - In the summer time ( pentru ca ma duce cu gandul la vacanta si la vara si la mare <3)

7. Jessie J - Who's laughing now? ( pentru ca imi aminteste ca toti cei care m-au respins odata ma vor acum)

8. Jessie J - Who you are ( pentru ca ma face sa imi fac o introspectie)

9. Lily Allen - Knock 'em out ( pentru ca e dedicata tuturor care nu ma lasa in pace)

10. Sting - Englishman in New York (pentru ca ma inveleseste de fiecare data cand vin in sud si ceilalti se uita ciudat la accentul meu)

Niciun comentariu: