sâmbătă, 11 iunie 2011

Discutie telefonica de doua minute cu Anne

*bzzzz* *bzzzz*

Eu: Alo?
(in her mind: Cine esti si ce mai vrei de data asta)
Anne: Cius, bai!
*pauza de soc*
Eu: Auuuu!!
Anne: Auuuu! Anne sunt!
Eu: Aaaa....m-am dat seama!
*din bucatarie se aude mama strigand ceva, nu inteleg ce*
Eu: Anne, stai oleaca sa vad ce mai vrea maica-mea ca striga ceva si nu inteleg ce.
Anne: Uh, ok!
*din usa bucatariei*
Eu: Da, ce e?
Mom: Cu cine vorbesti?
*imi dau ochii peste cap*
Eu: Cu Anne...
Mom: Ah!
(in her mind: Happy?)
Anne: Fii atenta! Esti acasa?
Eu: Da.
Anne: Ai net?
Eu: Da.
Anne: In zece-cinsprezece minute ajung acasa si intru pe net sa vorbim despre aia.
*pauza de soc*
Eu: Aaa...despre care aia?
(in her mind: Vii la mine? <333)
Anne: Despre excursia aia...
Eu: Auuuu!
Anne: Auuu!
*imi dau seama cu dezamagire*
Eu: Anne, mama nu mai poate venii...
*pauza*
Anne: Ah!
Eu: Dar pot veni eu singura cu tine! <3
Mom: Asteapta, nu stim care e situatia. Explica-i ca nimic nu e sigur!
Anne: Ce e?
Eu: Las' ca-ti spun pe mess mai detaliat. Nu prea pot vorbi.
Anne: Ok! Ti-am spus ajung repede acasa si vorbim!
(in her self: Iiiiiiiiiiiiii <3)
Eu: Ok! Ceaaaaau!
Anne: Ceaaauuu!





O da! *banana dance*
Cred ca discutia asta telefonice e una dintre cele mai bune lucruri care mi s-a intamplat zilele astea!

Niciun comentariu: