vineri, 17 iunie 2011

If you wanna make God laugh, show Him your plans!

Mare dreptate avea vorba aia "Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, prezinta-i planurile tale."!
Se pare ca eu ieri cand mi-am facut lista de planuri nu am luat in considerare venirea matusii mele de la Campina.

Ceea ce inseamna ca trebuie sa imi reorganizez lista TO DO si sa decalez cu o saptamana tot ce imi pusesem in minte sa fac.
Stai! De fapt nu: pot continua masajul anticelulitic si dieta dar planul cu "Today I'm wearing..." trebuie sa il aman inca o saptamana.

Tot raul spre bine, acum am mai mult timp pentru pregatiri.

Mereu imi propun sa imi fac liste TO DO, dar sunt constienta ca niciodata nu reusesc sa ma tin de ele X_X.

Dar azi imi fac o mica lista.




TO DO for today:

  • sa imi refac manechiura
  • sa fac o baie
  • sa ma epilez
  • sa scriu la ficurile mele
  • sa nu stresez pe nimeni
  • sa imi fac masajul anticelulitic
  • sa fiu happy



As I said on Twitter: "All I need to be happy today is some milky coffee, a good song, a British thing and of course, my friends."

Un comentariu:

Daniela Veres spunea...

masaj anticelulitic? sounds good:> ce folosesti?