duminică, 12 iunie 2011

Leapsa nr. 23

Aleasa cu Random.Org

Merge la cine vrea!






1) Luaţi cartea cea mai la indemână, deschideţi la pagina 18 si scrieţi aici al 4-lea rand – "...describable as action had started, that in trying go get on to..." ( "You can't keep out the darkness" - Short stories --> "Mort" - John Wain)

2) Fara sa verificati, cat e ora? - 20:40

3) Verificati 20:20

4) Cum sunteti imbracat? – blugi si camasa cu maneca scurta in carouri <3

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati? – la mess-ul meu care imi face scheme.

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului? – Michael Jackson - "In the closet"

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? – Ieri, in vizita la o vecina.

8) Aţi visat ieri noapte? – Am uitat

9) Cand ati ras ultima data? – Azi.

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti? – Trei tablouri (unul cu un caine, pe acela il iubesc eu mult <3)

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? – Bilete de avion catre Londra, cazare la un hotel acolo pentru o luna, bilete la premiera "Harry Potter 7" (part 2)

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut? – Pfff, grea asta. Cred ca "Wild Target"

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi? – Da. O poza de pe net cu un mar a carui coaja era taiata in forma continentelor

14) Ce parere aveti dspre acest chestionar?Il ador <3

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca – Desi am jurat ca nu o sa ma uit niciodata la "The Vampire Diaries", Silvia m-a facut sa iubesc serialul ala.

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita? – Emilia ( Emma)

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat? – Robert

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate? – Cu siguranta. In Marea Britanie.

19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului? – "Bine ai venit! Pe tine te asteptam!"

20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? – Cu siguranta, mentalitatile oamenilor

21) Va place sa dansati? – Cand sunt singura.

22) George Bush? – You say George Bush, I say Barak Obama

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? – Reality show.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar? – Dorina, Geo, Mada, Petra, oricine o vrea.

3 comentarii:

Anonim spunea...

am facut leapsa asta de cel putin 4 ori!!!! :))

Alina P. spunea...

am facut si eu leapsa asta de nenumarate ori! =))

Anonim spunea...

iep, me three.