joi, 16 iunie 2011

O my...(IV) (part 1)

Din nou despartita in doua:





svastica lui hitler - Acum stiu de unde vin cautarile alea tooate.

aurel lazar director sc alcomtex srl - Ce? Directorul de la Lazar e director si la SC Alcomtex SRL? Nici macar nu stiu cu ce se ocupa firma aia O.O

cand blackberry - Cand BlackBerry ce?

cantecul dorul de copilarie scris - Huh?

cum te vezi peste 10 ani.compunere - Am avut de facut una la Psihologie, anul trecut. Am despus mult suflet la compunerea aia.

copilaria este un paradis - Adevarat!

eseu money can't buy happines - Ete fas!

profund dezgust - Si eu am, fata de multe din pacate.

scrisoare catr psiholog - Si ai venit pe blogul meu?

cum decoram o clasa de a 12-a - Cu baloane, panglici, confetii si mai ales MULTI NERVI SI RABDARE!

animalul pe nume zebra, e alba cu dungi negre sau neagra cu du - Cu dungi albe? Da!

ca sa te incrunti ai nevoie de - 46 de muschi.

careul ultimul sunet - Mereu emotionant!

sintagme din copilarie - Multe.

Niciun comentariu: