sâmbătă, 18 iunie 2011

Girls' day out

Azi am fost cu mom la KFC. A fost pentru prima data dupa mult timp cand am avut o iesire cu mama in oras, asa cu doua fete.
M-am distrat!


Am plecat pe la 11: 30 de acasa, si am luat autobuzul 30 pentru ajunge mai repede la Mall, pentru ca trebuia sa fim acasa la o ora rezonabila.
La KFC eu am comandat o salata KFC (cica incerc sa mananc la regim) (a fost asa buna salata aia *drools*) iar ea a mancat niste chestii d-alea asa de picante ca eu nici macar nu indraznesc sa visez la ele X_X sunt ca niste...bombe!
Apoi am baut cate un coktail nou aparut, Krushers. Al meu a fost cu lime si zmeura, iar al ei cu lime si menta. Super yummy! <3

Apoi am fost la o cofetarie sa comandam un tort pentru ziua matusii mele de la Campina. Cofetaria aia mi-a trezit o gramada de amintiri din copilarie. Acolo mergeam intodeauna cu Buni sau cu Titi (bunicul meu) sa mancam cate o prajitura cand ei luau pensia.
Am observat ca o multime de amintiri ma ovesc gramada in Ploiesti, amintiri din copilarie, amintiei frumose...

Pe scurt: I had an incredible Saturday afternoon. <333

Un comentariu:

Alina P. spunea...

Ma bucur ca te-ai distrat azi cu mama ta. :)
Eu am stat acasa :))