joi, 16 iunie 2011

Mic sumar al ultimelor zile

Nu stiu ce titlu sa dau postarii. Stiu ca titlul dat e extrem de plicitisitor si pe mine, una, nu prea m-ar trage sufletul sa citesc o postare cu un asa titlu "Mic sumar al ultimelor zile".
In fine, sa intru direct in subiect:

Ieri a fost la mine Luca, un alt nepot, verisor cu Bianca despre care v-am vorbit intr-un alt post. Cand erau mai mici, Bianca era o printesa cuminte, iar Luca un zvapaiat fara pereche. Ok, situatia s-a inversat acum, am observat. Bianca e o zvapaiata, iar Luca...Luca e cuminte si rusinos ca o fata.
Au crescut frumosi amandoi, dar el de cand era mic mi-a atras atentia prin ceva, are tenul alb, parul brunet si ochii verzi. Seamana cu Harry Potter in copilarie <3, mi-a placut asta mereu la el.

Azi a venit in vizita o tipa, Simona, e ruda cu noi, dar habar nu am ce fel de ruda, si ne-a adus banane si nectarine. Mi-era pofta de nectarine, dar am mancat doar una. Apoi am mai mancat si caise cumparate de mama. Au fost bune.






In rest, pe lista de idei:



* Vreau sa slabesc cel putin cinci kilograme in trei saptamani. Deja am inceput de ieri sa imi fac masaje anticelulitice si de Luni intru la cura.

* Tot de Luni incepand vreau sa am o rubrica pe blog timp de o saptamana cu "Today I'm wearing...". M-am inspirat din revista Vogue UK care are astfel de rubrici lunare. Si luna asta celebritatea care isi impartaseste alegerile vestimentare pentru o luna este chiar Lily Allen. Va trebui sa vad cum ma descurc cu aparatul BlackBerry-ului meu. Nu ma multumeste deloc cum imi face pozele.

* Ma tot bate tata la cap ca in vacanta asta sa imi incep Scoala de Soferi. Sincer, nu prea ma incanta ideea, mai ales ca nu avem nici masina. Prefer sa fac altceva cu banii...

* Trebuie azi sa postez lista cu cautarile Google pe blog.

*NU UITATI: Pentru cei care inca vor sa se inscrie la Giveaway-ul de pe World of Books, inscrierile sunt deschise pana Luni. Daca nu va inscrieti pana atunci, ghinion! peste doua saptamani abia...

2 comentarii:

Alina P. spunea...

Mult succes cu cura. :* Sa-mi zici ce cura tii.
Eu ma apuc de maine de cea cu supa de varza, desi e oribila! :))

Em. spunea...

Uh!
Succes si tie >:D<

Sper sa reusesti sa obtii rezultatele dorite <3