vineri, 17 iunie 2011

It all ends here, where it all began!





A fost lansat ultimul trailer "Harry Potter" si cand zic "ultimul" ma refer chiar la ultimul.
Dupa sapte ani la Hogwarts, Harry, Ron si Hermione isi vor continua aventurile intr-o lume nescrisa.

Nu mi-am putut opri cateva lacrimi cand am vazut prima data trailer-ul. "Harry Potter" a facut parte din viata mea inca de cand aveam 11 ani, deci de sapte ani inca.
Imi amintesc si acum Craciunul din 2004 cand am primit primele carti "Harry Potter si Piatra Filozofala" si "Harry Potter si Camera Secretelor", la cateva zile dupa am primit si a treia carte, "Harry Potter si Prizonierul din Azkaban".

O sa-mi fie dor de cei sapte ani de Hogwarts dar eu...am fost, sunt si voi fi o fana "Harry Potter" declarata pe viata.


Sper sa pot sa merg la premiera ultimului film pe 15 Iulie <3

Niciun comentariu: