miercuri, 22 iunie 2011

Seeing is deceiving but dreaming is believing

Azi a fost ziua matusii mele, a facut 83 de ani.
Se tine bine pentru varsta ei, merge mult pe jos si face tot felul de treburi prin casa. Sincer, o admir pentru lucrurile pe care le face la varsta ei si mai ales ca nu e foarte inalta (are sub 1.50, dar nu stiu cat).

A fost frumos. Au venit la noi nasii mei, sora ei (Roni) si fata ei (fata lui Roni, Vivi) si am fost in total vreo sapte. Nu am fost foarte multi dar e frumos cand se umple casa si toti vorbim asa intre noi, depanand amintiri si razand.
Am mancat doua felii de tort diplomat, a fost asa de buun! Si am baut trei pahare de Cola. Chiar daca am incalcat regimul ala cu mancat regulat si cu cap, m-am simtit bine!
Party!

Nasul meu a si facut cateva poze pe care chiar vreau sa le vad si sper ca am iesit bine in ele.


Deci, ziua mea de regim s-a cam dus.
Eh! xD Nu-i problema!


Ma cam doare stomacul acum.
Cred ca totusi am mancat cam mult.

Am vorbit azi din nou pe Omegle.
Am intalnit o chinezoaica cute si un polonez de treaba. Doi oameni Ok in aceiasi zi, ceea ce e cu adevarat un recod. Caci deobicei eu dau doar de indieni perversi X_X

Vroiam sa fac un plan de idei cu chestii de facut in aceasta vara, dar cred ca o sa o fac maine, nu prea am chef acum.



PS: Am adresa de mail pe Hotmail!

Niciun comentariu: