luni, 30 mai 2011

Why Monday kinda sucks

Nici unui om normal nu-i place ziua de Luni.
E ziua in care vii dupa Weekend, ziua in care esti obosit si mai ales ziua in care esti nedormit, pentru ca, nu stiu cum se face dar niciodata in noaptea de Duminica spre Luni niciodata nu dorm ca lumea.
Azi dimineata m-am trezit (de fapt e impropriu spus trezit, pentru ca o durere de stomac tampita nu m-a lasat sa dorm) la ora 05:00 si amintindu-mi ca am uitat sa citesc (a se citi: mi-a fost lene) "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" de Camil Petrescu m-am pus sa o citesc.
Am citit cam 15 pagini intr-o ora jumate (pana la 06:30).
Sincer m-a captivat cartea, mai ales ca e asa de filozofica si ca are si despre Primul Razboi Mondial in ea, asa ca mi-am zis ca dupa ce termin de postat articolul asta pe blog ma duc sa o continui sa o citesc. Sper sa o termin azi!
Daca nu, oricum citesc doar pana la ora 20:00, care e o ora destul de Ok, pentru a inceta cu cititul, pentru ca prevad ca o sa fiu destul de obosita.

Azi cand mergeam pe jos spre scoala am vazut un sac mare care mirosea a mortaciune.
De parca ar fi fost un om mort ghemuit acolo. A fost creepy!
Nu stiu ce era acolo, dar nici macar nu vreau sa aflu...
Cand m-am intors acasa era tot acolo. Dar nu mai mirosea urat.
Ma gandesc ca ideea ca in sac era un cadavru a venit doar din mintea mea plina cu "Medium" si "Minti Criminale".

Am in calculator un folder plin cu proze din care o sa mai public si aici cateva, care mi se par mai reusite.

Azi am luat:

  • Un 10 la Istorie - la testul ala despre care v-am zis ca profa m-a laudat ca nu m-am folosit de materiale corespunzatoare.
  • Un 9 si un 10 de Engleza - pe niste eseuri vechi, vechi de tot pe care teacher le avea la ea uitate si ni le-a adus.
  • Un 10 la Desen - pe un colaj care se intituleaza "Autoportret neconventional". Trebuia sa ne facem un autoportret folosind decupaje din reviste cu ceea ce ne defineste pe noi.




Gata!
Acum ma duc sa continui "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi"!

Niciun comentariu: