sâmbătă, 7 mai 2011

Leapsa nr. 11

Aleasa cu Random.Org.

Vreau neaparat sa fie luata de cineva!




1. Ai ajuns acasă şi îţi găseşti nevasta în pat cu altul, ce faci?
"Tu, tu curva! Mi-ai jurat ca esti lezby si ca vrei sa fi sotia mea. Acum, ma inseli cu un...barbat?"
Asta fiindca ai zis de sotie. La sot.... *devil* nici nu va imaginati!

2. Copilul tău ascultă manele, care e reacţia ta?
Ii fac un test ADN, pentru ca sigur l-au incurcat la maternitate.

3. Copilul tău îţi cere droguri, ce faci?
Incerc sa ii explic efectele drogurilor asupra fizicului si psihicului.

4. Copilul tău vine cu o persoana acasă, cu intenţia de a face sex, care ar fi răspunsul tău?
Depinde de varsta. Daca e prea mic e bai mare, daca nu, "Be safe! Use a condom!"

5. Dacă ţi-ar cere cineva să-ţi schimbi stilul de viaţă ce i-ai zice?
Yeah, I'm kinda lazy and bored, so daca imi ofera activitati pe placul meu, de ce nu? In caz contrar, sa se duca sa-i faca o vizita lu Dracu'

6. Dacă te opreşte cineva pe stradă şi îţi cere telefonul ce îi zici?
"Ete fas!"

7. Eşti bătrân, vrei să treci strada, rogi pe cineva să te ajute?
Nu cred. Eu sunt mai independenta de felul meu. Dar, daca as avea imperioasa nevoie, pana la urma, de ce nu?

8. La bătrâneţe ai face sex?
Daca as avea cu cine, chef si as fi suficient de motivata, da.







Niciun comentariu: