vineri, 13 mai 2011

Not so cool post


Azi am fost la scoala doar pentru trei ore, dintre care in doua ne-am uitat la film.
Deobicei Vinerea iesim la 12, dar cum profa de Geografie e plecata in Turcia cu proiectul Comenius azi am facut doar trei ore. In doua ne-am uitat la film.
Sele si Lari aveau de prezentat un film la "Mesajul Filozofic din Arta in secolul XX" (da, carnatul ala de cuvinte dintre ghilimele e numele unei materii pe care eu o studiez la scoala, si care imi place foarte mult). Asa ca profa de Romana ne-a lasat sa ne uitam si in ora ei, oricum era cam obosita si nu avea chef sa ne predea, fiind Vineri s-a gandit sa ne lase la film.
Ne-am uitat la "My Sassy Girl", un film ce prezinta o poveste de dragoste. Deobicei detest acest gen de filme, dar pe asta l-am adorat. La fel cum ador chestiile romantice dintre Elena si Stefan in TVD. Domle' cred ca am luat-o razna! De cand imi plac mie dragalaseniile?!
Em, fetito, ce e cu tine?

Ieri am dat ultima teza, cea la Engleza.
Sper sa fi facut bine.
Am rezultatele celorlalte teze:

Romana - 9 (Sunt asa mandra de mine, ma iubesc! Nu credeam ca voi lua nota asta, eram sigura ca voi lua sau 7 sau 8 si cand profa mi-a spus, am aclamat satisfacuta "Da! Sunt atat de buna!!!!")
Istorie - 9 (Puteam sa iau 10, dar am gresit la cel mai usor subiect. Cel cu copierea unor chestii din citat. La fel am facut si semestru trecut. Copil prost ce sunt!!! Asa sa fac si la bac, ca ma strang singura de gat...)
Latina - 8 (Oho! Nici nu ma asteptam la atat, avand in vedere ca am cam spoit-o la partea de gramatica.)
Engleza - Ni le aduce luni. Dar daca iau 7 va fi o minune de la Dumnezeu! Am dat-o rav, grav de tot in bara. Nu m-am putut concentra deloc, eram super stresata si am zbarcit-o. Evident nota va fi o pata de rusine pentru mine, care vreau sa ajung la Facultate in UK.


Si voi, cum mai e viata voastra?




PS: Happy Friday 13th!!!! Muhaha! *devil*

Un comentariu:

Daniela Veres spunea...

engleza o sa-mi strice linia de 10 :( me sad :(