joi, 26 mai 2011

Three years gone, one year to go







Pentru ca suntem a 11a, eu si colegii mei a trebuit sa le decoram clasa la a 12a D si sa stam cu ei in careu, brat la brat la ultimul sunet de clopotel.
Recunosc, nu am participat la decorarea salii celor din a12a ci am stat la ora de Istorie unde am primit un test (de fapt, un eseu) despre "Religiile in secolul XX". Ne-a lasat cu carti, caiete, foi si alte chestii, dar eu nu am folosit astfel de materiale, din am facut totul de la mine din cap, iar profa a zis ca ma admira.
Dupa ce i-am condus in clasa, din careu (asta a fost prima data cand am fost in careu cu a12a, caci in total azi am fost de doua ori), am stat cu doamna diriginta sa vorbim despre o posibila excursie si alte chestii si am ras pana ne-a durut burta. Ea a zis ca saptamana viitoare ar fi fain ca saptamana viitoare toate fetele sa vina in fusta la scoala.

Faza zilei:

Dira: Si fusta sa fie o palma sub fese...
Sele: Doamna diriginta, serios, sa fie mai jos de genunchi?
Dira: Depinde cat de lasate ai fesele :>

Vaaai, atat de geniala e!
Nici nu imi imaginez o diriginta mai buna pe lumea asta. Cand o sa fiu la sfarsitul la a12a o sa plaang dupa ea TTTT__TTTT
Cred ca v-am zis ca e gurul meu spiritual!


Revenind la poveste, atunci cand am coborat pentru a doua oara in careu, s-au tinut multe discursuri, iar fiindca Wewe a avut cea mai mare medie de la profilul Uman anul asta (10 curat). A vorbit cam incet, se vedea ca avea emotii mari si a primit Cheia Scolii.
Dupa s-a cantat "Gaudeamus Igitur", iar cand a inceput "Ani de Liceu", elevii claselor a 12a au dat drumul baloanelor cu heliu, ca in fiecare an, si cativa dintre noi (inclusiv eu) am inceput sa lacrimam. Daca acum am fost asa cred ca la anul curg lacrimile ca apa de la robinet...

Dupa ce s-a terminat toata festivitatea am mers cu doamna diriginta si o parte din clasa la un suc pe centru. Am fost la Gradina de Vara.
Am comandat sucuri si a durat APROAPE O ORA pana cand ni le-a adus. Ce fel de servire de shit mai e si aia?!?!
Si acolo am vorbit, am ras si ne-am simtit bine.
Sper sa putem merge si maine cu doamna diriginta la suc, dar asta depinde de timpul ei liber.







Alte note:


  1. Azi in careu, ne-am asezat in locul clasei aIX-a D, in loc de a XI-a D fiindca ne uitat invers cand ne-am asezat. Eram doar cativa si eram gen "De ce se uita lumea ciudat la noi? De ce gesticuleaza dira? De ce suntem asa de putini? Ah, uite-i pe ceilalti acolo!"
  2. Toti au zis ca sala de clasa de la a12-a D, cea decorata de noi a fost cea mai frumoasa dintre cele de a 12-a.
  3. La cat de frumoasa a fost clasa pe care am facut-o, daca la anul cei care sunt acum a10-a D nu ne fac la fel de frumos, daca nu, mai frumos o sa fim dezamagiti si o sa le sarim la beregata!

Un comentariu:

Daniela Veres spunea...

Nu o sa uit niciodata fumul pe care l-am facut in clasa joi =))) Asa incet am vorbit? Se vede ca nu am experienta. A fost pt prima data cand am vorbit in fata unui liceu intreg + profi + parinti.