luni, 16 mai 2011

O my... (III) (part 1)

Cum si de data am asta am gasit destule cuvinte, voi imparti aceasta lista in doua.

Scuzati, va rog, intarzierea de o zi!





generatia 93 jocuri - "Ursul doarme si viseaza", "Magarusul", "Flori fete sau baieti", "Ratele si vanatorii", in orice caz. Unele foarte frumoase si pline de imaginatie.

jocuri copii sotron magarus - Mi-e dor de ele.

hitler simbol - Zvastica. Cred ca e a mia oara cand spun

eseu singurul paradis pierdut este copilaria - L-am facut. L-am publicat si in revista scolii mele, "Lazaristii". Cauta-l prin arhivele din Ianuarie sau Februarie.

and i said what the fuck - Yeah, cateodata iti vine sa zici asa ceva. Cateodata mai des, mie...

comoara si inima - "Unde iti este comoara, acolo iti va fi si inima". Ador asta! E din "Harry Potter si Talismanele Mortii".

eseu pe tema copilaria ca o floare - Nu stiu daca voi face vreodata, dar...de ce nu?

simboluri naziste - Hitler!

jocul ursul doarme - Hmm...cred ca un copil era ursul, statea pe vine, iar ceilalti in jurul lui cantau "Ursul doarme si viseaza ca papucii lui danseaza..." si mai era din cantecel. Iar cand terminau de cantat, ursul trebuia sa fuga dupa ei, pe cine prindea, acela era ursul.

porecle idioate - Oho! Destule

sinele meu - Ce e cu el?

va plac cartile harry potter - Daca imi plac!? LE ADOR!!!

wee can do it - O, da! WEE poate face multe! :>

copilaria un univers pierdut - De acord!

Niciun comentariu: