sâmbătă, 7 mai 2011

O my... (II) (part 3)

Stiu ca nu am mai scris nimic pe blog de la o vreme.
Am fost cam lenesa, dar si ocupata.
Revin cu continuarea de la Google, cu o leapsa si poate si cu un articol...







de ce sa aleg blackberry - Cum de ce? Pentru ca e genial! <3 Nu degeaba ii zice SmartPhone

cum te vezi peste 10 ani compunere - Neah, nu am chef acum!

generatia nascuta in anii 93 - Spun cu mandrie ca fac parte din ea si ca acum am 18 ani!

cum ai reactiona daca te-ar insela - Kill him with a chainsaw!!!

simboluri naziste - Succes la cautat, nazist mic ce esti!

concurs ritualul - Da, a fost mai de mult. Nu am castigat, oricum.

ati cumparat de la bb up? - Da. De mult. Prin martie

descriere sunt o persoana minunata - Sunt o persoana minunata. Ochii mei sunt de-un negru intens, parul meu la fel, pielea e usor creola, sunt micuta, am forme si sunt si inteligenta. Ma iubesc atat de mult! Si sa nu uitam de modestie!!!

oxford shoes cu ce se poarta - Pai in general la un outfit elegant si mai British asa. Bine, nu neaparat British, dar elegant. Evident, tu faci cum vrei: ii poti purta si la trening, eventual cu un lant mare si gros de aur la gat.

copilaria ca paradis - Am scris despre asta.

copilaria un paradis pierdut - Adevarat! Foarte adevarat!

emilygoeswild - I am.

i said what the fuck - Me too. Several times!

paradis pierdut - Il declar nul :>

cea mai buna platforma de blog 2011 - Pentru mine, Blogspot-ul

voluntariat in spitale de copii - Pick me! Pick me! Eu vreau sa fac! Eu! Eu!

definitie democratie - Sistem de guvernamant oe care aproape nimeni nu il are, dar toti il mimeaza.

women power - That's the spirit!!!

Niciun comentariu: