vineri, 29 aprilie 2011

Meeting Anne

Azi m-am intalnit din nou cu Anne.
M-am mai vazut cu ea in 2009 odata.

A fost grozav.
A venit sa ma ia de la scoala, apoi am fost cu ea cu mama si cu inca un tip, Costin (bun tipu) sa bem o cafea la Caffe Passione aproape de Biserica Emanuel.

A fost super, desi a trebuit sa stam foarte putin impreuna, pentru ca ea a trebuit sa plece.
Va vine sa credeti ca a venit tot drumul din Bucuresti doar ca sa ma vada pe mine? :D
I feel important!!!

And I love her!

Nu prea am ce sa va povestesc mai mult, caci chiar a trebuit sa plece repede de tot.
Am vorbit despre multe chestii, diverse, nimic in special.

Oricum, a promis ca va mai veni sa stea chiar si o saptamana peste o saptamana sau doua...sper sa se tina de cuvant.

Ne-am facut o poza, dar amandoua aratam ca niste zombie asa ca nu o voi posta.








Anna.

Un comentariu:

Anonim spunea...

deci chiar zilele astea mă gîndeam cum ar fi dacă ne'am întîlni şi am ajuns la concluzia că ar fi supertare şi că am vorbi o groază şi ne'am înţelege foaarte bine. chiar dacă eu sunt bolnăvicios de timidă. :D

de'abia aştept să ne întîlnim. ^^