sâmbătă, 23 aprilie 2011

O my... (II) (part 2)

support japan - Yes, we can!

valorile promovate de biserica - Cam in favoarea barbatilor, dar noah...

copilaria singurul paradis - Indeed.

acolo unde iti este comoara acolo iti este si inima - Intodeauna, sa stii! Am simtit asta cand am fost in Londra

money can't by happiness - Oh, tu sfanta Engleza dupa ureche

copilaria - O experienta minunata pentru unii, dar traumatizanta pentru altii. Ca sa nu apara discutii...

semnul lui hitler - ZVASTICA!!!

in mare ca ziua lui anna montana - Huh? Anna Montana? =)) Stiam o micuta care ma "botezase" asa =))

marioneta] - Ii o papusa pe sfori...

pimp my blog - Pimp it yourself! Auzi, ce tupeu...

copilaria mea singurul paradis pierdut - Ma bucur ca tu consideri asa.

pantofi oxford -Sunt minunati :X Desi, hmmm, conversii ii bat la comoditate :-?

oxford shoes - Vezi mai sus

foto zvastica - Nu stiam ca-s atatia nazisti care imi viziteaza blogul... :-s

just little kid - Sometimes, I feel that too.

oxford shoes 2011 - Sunt cumva in tendinte, sau ce? O.O

cum sa porti oxford shoes - In picioare

sinelemeu.blogspot.com - Imi pare rau, sinele tau nu are blog. Fa o introspectie si il vei gasi acolo.

vine vacanta cu trenul din franta - A si venit, si e pe cale sa plece :|

copilaria e singurul bine - Hmm...poate mai sunt si alte "bine-uri" pe lume. Trebuie doar sa le descoperim

iluminatti - E o organizatie despre care se speculeaza ca ar vrea sa conduca lumea. Cica se baga si in muzica...eu nu cred...

support japan - Ma bucur ca sunt oameni care se intereseaza si de cei din Japonia.

semnul hitler - Nazistilor!

zvastica - Nu stii cum arata?

semn hitler - Dooaaaamneee, cati obsedati pe lumea asta!!!

Niciun comentariu: