marți, 12 aprilie 2011

High School rocks!

Sa fii la liceu e tare.
Sa fii la filologie e tare.
Sa fii la filologie-jurnalism e si mai tare.
Sa ai niste colegi ca ai mei e super tare!





Azi nu prea am facut ore.
Profesoara de romana a lipsit - deci din start nu am facut trei ore: ora de romana si cele doua ore de jurnalism pe care tot ea ni le preda.
Iar la religie ne-a lasat din nou liberi.

Ce am facut in cele patru ore libere?
Ne-am uitat la filme.

Doua ore ne-am uitat la continuarea de la "Tron: Legarcy" pe care incepusem sa il vedem ieri in ora de engleza. Doamne! filmul ala are trei ore dar e GENIAL! GE-NI-AL! Mi-a placut la nebunie. E SF, asa ca am avut unele retineri la inceput, dar nu! filmul e genial!
Urmatoarele doua ore ne-am uitat la "Cry Wolf", un thriller psihologic foarte interesant care te tine tot timpul in suspans si cu cuvintele "X e criminalul!" pe buze.




Va las trailer-ele de la cele doua filme:




Tron: Legarcy











Cry Wolf


Un comentariu:

Daniela Veres spunea...

TRON a fost super:X Iar actorul.... yummy :> =P~ Iti dai seama daca era si 3D? wow :)) hai sa facem o cheta sa ne luam proiectoare 3D :))