joi, 14 aprilie 2011

Man, I love to be a teenager!

Scriam in urma cu cateva zile pe blog despre cat de bine e sa fii la liceu si mai ales cat de bine e sa fii la "Aurel Lazar".

Azi a fost o zi speciala. Nu am facut decat ora de Istorie la care am dat test (a fost destul de usor), in rest ne-am facut curatenie de Paste in clasa.
Am facut cheta sa ne luam Ajax pentru spalat geamuri si servetele ca sa le stergem. Bine nu suna ca o cheta, ci mai mult ca niste cersatori homeless care stau sub pod "Da-ti-ne un leu, va rugam, un leu! Ne dati si noua un leu?"
Dupa ce am facut rost de toata suma de bani care trebuia, Andreea si Bianca M au plecat sa cumpere produsul respectiv. Unde mai pui ca ne-a mai ramas si un leu.

Una peste alta, clasa e curata, noi suntem fericiti si deja in vacanta.
Ok, oficial nu suntem in vacanta, dar diriginta ne-a zis:


Diriginta: "Ok, daca faceti azi curat in clasa nu mai trebuie sa veniti, oricum lipsesc profesoarele de Engleza si Romana, iar o ora o aveti cu mine, Am vorbit eu cu profa de Geografie si nu va pune absenti!"
Noi: "Yeeeesss!!! Uraaaa!!"
Diriginta: "Dar shhh! Eu nu am voie sa va las acasa, eu nu va dau voie, dar maine sa nu veniti la scoala. Daca intreaba directorul eu spun ca nu v-am lasat!"
Noi: "Ok!"


E frumos din partea ei ca isi pune obraziul pentru noi, ca si daca ea zice ca nu ne-a lasat tot o sa aiba probleme. Daca era vreo bitch nici nu se chinuia atata pentru noi.
Asa ca tu...daca esti un lazarist (Ok, exceptand-o pe Wewe) sa nu te duci maine la scoala sa canti din trompeta!!!


In rest...se pare ca sunt deja in vacanta.
Imi merge bine!




PS: In vacanta asta ar trebuii sa scriu un articol pentru revista scolii. Dar nu am nici cea mai mica idee despre ce sa fie...

2 comentarii:

Daniela Veres spunea...

De ce sa merg eu azi la scoala? :O:O
Azi am programare la bantuit Lotus-ul :)) Nicio scoala, NIMIC! :))

Anonim spunea...

nu e "being" in loc de "to be"? :*

>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>D:<