sâmbătă, 2 aprilie 2011

Leapsa nr. 8

Aleasa cu Random.Org







1. Daca partenerul te-ar insela cum ai reactiona?
Probabil nu as reactiona cumva, pentru ca nu sunt genul care sa se isterizeze, dar sigur m-ar durea si m-as gandi "De ce?"

2. Daca ai un vis ce ai dori sa se implineasca, care e?
Sa ajung in Marea Britanie la facultate!

3. Al cui fund ai vrea sa-l lovesti cu sete?
A lui Rux, don't ask.

4. Ce-ai face daca ai avea un miliard de dolari?
Phahaha, multe. Unii zic cliseica faza "I-as investii...", dar eu recunosc ca as fii in stare sa ii cheltui pe toti.

5. Prietenul cel mai bun va fi intotdeauna cel mai bun?
Pai, cam asta e ideea, nu? Din pacate nu todeauna se intampla asa?

6. Ai fost vreodata indragostit de 2 persoane in acelasi timp?
Nu.

7. Cat timp ai astepta dupa persoana pe care ai iubit-o?
Daca am iubit-o cu adevarat si el la fel, daca sentimentele au fost cu adevarat profunde, l-as putea astepta cat timp trebuie. Dragostea adevarata merita asteptata!

8. Daca ai castiga la loterie ti-ai abandona slujba?
Sunt eleva. Fara scoala si cum bani? Dar cine-s eu? GiGi Becali?

9. Numeste cinci celebritati cu care NU te-ai prosti prin camere de hotel.
Deobicei sunt o persoana sobra. Deci nu cred ca ar trebui sa imi aleg persoanele cu care sa ma prostesc sau cu care nu. Bineinteles, asta daca prin "a te prostii" intelegem "a te maimutarii".

10. Ce anume te stoarce de viata?
Stresul.

11. Cum te vezi peste 10 ani?
Mai British, mai matura.

12. Care e cea mai mare frica/fobie?
Cel mai tare mi-e frica de moartea celor dragi, si de...esecuri.

13. Ce fel de persoana crezi ca e cea care ti-a dat leapsa?
Pai eu am furat-o si mi-am dat-o mie. Eu sunt o persoana minunata, adorabila, imbratisabila, sexy, desteapta si mai ales MODESTA!

14. Ai prefera sa fii singur si bogat ori casatorit dar sarac?
Sa vedem: sa am tone de bani pe care sa ii "sparg" cu prietenii, distrandu-ma, si neavand stresul marital pe cap. Nimeni sa nu vrea mancare facuta, curatenie si giugiuleli cand eu nu am chef. A doua varianta ar fii sa fiu casatorit, cu copii (ca noah! nu-s bani de prezervative) si sa ma gandesc in fiecare zi ca nu am ce pune copiilor pe masa, ca nu le pot face bucuria jucariilor noi si a hainutelor si mai ales sa ma gandesc cat de nefericiti se simt ei, pentru ca saracia iti induce un sentiment de inferioritate si te impinge la lucruri necugetate.
As dori totusi o a treia varianta: sa fiu bogata, sa am copii carora sa le pot asigura un trai luxox, dar nu neaparat sa fiu casatorita. Nu ma vad neaparat casatorita, dar categoric vreau sa am copii, dar nu acum. Mai incolo, cand voi fii pregatita psihic si material sa ii fac.

15. Care e primul lucru pe care il faci cand te trezesti?
Injur.

16. Ai dat totul intr-o relatie?
Nu.

17. Cariera e importanta pentru tine?
Da. Mi-as dorii sa am o cariera de succes.

18. Ai ierta si uita un lucru pe care ti l-a facut cineva, oricat de teribil ar fi?
Hmmm, chiar nu stiu asta.

19. Preferi burlacia sau confortul unei relatii?
Cred ca glumesti! Nu stiu, eu am fost mereu individualista si nu prea sunt pregatita pentru o relatie, eu sunt mereu on my own. Nu mi-ar placea sa depind de cineva, sau sa am unele obligatii pe care le implica o relatie. Foarte mult depinde si de partener.

20. Da leapsa la 5 oameni!
Mada
Wewe
Tams
Geo
Dorina

Niciun comentariu: