joi, 7 aprilie 2011

It's nothing wrong with who you are








Am facut multe lucruri noi saptamana asta. M-am descoperit pe mine si am acceptat sa fac multe lucruri la care nu m-as fii avantat inainte. Poate de teama, poate de lene...dar acum am facut-o!





  1. Mi-am facut cont pe Facebook. Nu credeam ca o voi face vreodata, pentru ca noah, pe acolo e plin de cocalari si nu as fii vrut sa am "placerea" sa dau de ei. Dar vazand ca mai poti prietenii mei au si eu neputand sa le vad pozele mi-am facut si eu. Si ghiciti ce! imi place.
  2. Mi-am facut cont pe Tumblr. Nu prea il folosesc, dar stiu ca il am si la nevoie...cine stie.
  3. Particip la o cercetare psihologica despre stima de sine in randurile adolescentilor. Ajut o studenta la Psihologie care are asta pentru lucrarea ei de Masterat.
  4. M-am inscris ca voluntar la un spital pentru copii cu autism. O sa ii ajut sa aiba mai mult contact cu lumea din jurul lor si cred ca deja stiu ce o sa fac pentru asta.
  5. Sunt inscrisa pentru un concurs, ceva intre Romana, Filozofie si Religie. De analizat psalimi.
  6. Iau cursuri de Engleza in particular pentru a imi face Engleza cat mai demna de Marea Britanie. Profa mi-a spus ca Engleza mea e undeva intre Foarte Buna si Excelenta, iar pronuntia mea e foarte buna. Nu inteleg de ce la clasa nu merge cu pronuntia. Eh, cel putin mi-a confirmat un profesor ca Engleza mea e buna, si nu e doar o idee din capsorul meu narcisit.
  7. M-am inscris la niste cursuri de Economie in Engleza, predate de niste voluntari din Filipine si sustinute de Royal Bank of Scotland.







Saptamana asta mi-a mers genial, si se pare ca programul meu o sa fie incarcat, asa cum mi-am dorit de mult!





Alte lucruri noi din viata mea:

  • Am o profesoara noua de Geografie. Pana acum tipa ruleaza, e super de treaba. O cunosc din clasa a IX-a, dar e prima data cand imi preda.
  • Mi-am cumparat un stilou cu tot felul de imagini din Marea Britanie pe el.
  • Am facut multe poze pe care le am in BlackBerry si pe care trebuie sa le descarc in calculator pentru a le pune pe FaceBook.
  • Marti am facut o singura ora la scoala, ora de Romana. In restul orelor ne-am uitat in Sala Festiva la filme, la jumatate din "Ciuleandra", la o comedie ruseasca numita "Concertul" si la "Quo Vadis". A fost o zi cinematografica.








Voi? Ce ati facut nou in ultima vreme?

Un comentariu:

Alina P. spunea...

Ma bucur ca ai inceput sa faci lucurri noi. Toate sunt chiar super <3 Mai ales partea cu voluntariatul! Esti prea tare :X