sâmbătă, 21 mai 2011

Thunderpants






Tocmai am vazut "Thunderpants" (cu Rupert Grint) pe TV1000.
Am fost uimita ca l-au dat in Romania, la televizor. Pana acum vazusem la TV doar "Driving Lessons" si la cinema fusese "Wild Target", dar l-am ratat asa ca l-am vazut pe calculator, de fapt pe DVD Player (mentionez ca fara subtitrare *proud of myself*)
Acum pot spune cu adevarat ca am vazut TOATE filmele lui Rupert. Si le iubesc, si il iubesc!

Nu mai vorbisem de mult pe blog despre Rupert, si despre cat de mult il iubesc eu pe el si asta imi mirosea a instrainare de propriul meu blog. Imi mirosea a tradare.
Blogul este locul unde eu imi vars toate gandurile, sentimentele si ideile.


Revenind acum la film: nu voi sta sa va povestesc toata actiunea, pentru ca ar deveni pilictisitor. Voi rezuma insa filmul in careva cuvinte:

Un baiat nascut cu o problema destul de urata, depaseste umilintele celorlalri si reuseste, cu ajutorul unui prieten, sa isi transforme problema intr-un adevarat talent si astfel salveaza viata mai multor oameni.



Daca vreti sa cititi mai multe despre acest film, gasiti informatii pe Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Thunderpants


Mi-a placut foarte mult!
Dincolo de o comedie savuroasa este si o importanta lectie de viata!

Iiiiii, Rupert era asa mic si creeet <3333



Alte filme cu Rupert Grint in curs de aparitie:
  • "Harry Potter and the Deadly Hallows" (part II)
  • "Comrade"
  • "Eddy "The Eagle" Edwards"


De-abia astept sa apara <3
"Cormrade" este despre prietenia dintre doi soldati in Al Doilea Razboi Mondial.

Istorie + Rupert Grint = <3 Me happy! <3

Niciun comentariu: