sâmbătă, 14 mai 2011

Leapsa nr. 1

Aleasa cu Random.Org






1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?
Anna, 18 ani. Sunt majora si complet legala!

2. Ai porecle? Care?
Emily, Em, DeeDee, Anita

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac muuult.
O melodie trista: 1st Lady - Missing you
O melodie perfecta: Pink - Fucking Perfect
Trei care imi plac mult (le ador): Lily Allen - The Fear, Jessie J - Who you are, Lily Allen - Fuck you.

4. Ai animal de casa? Care?
Am un motan, Cipi, also known as Mr. Cat. Are sapte ani.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Just be true to who you are

6. Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
"E nevoie de 46 de muschi ca sa te incrunti la ei, dar doar de 4 pentru a le trage un pumn in fata"

7. Desenul animat preferat din copilarie.
"Tom and Jerry"

8. Iti place inghetata?
O ador

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Emma, Emily, dar imi place mult si numele meu (mai ales daca ar fi scris cu doi de "N")

10. Zi-mi un banc!
Intrebare: Zebra este alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe?
Raspuns: Da!




Merge mai departe la cine o doreste!

Niciun comentariu: