vineri, 27 mai 2011

Leapsa nr.12

Aleasa cu Random.Org







Numele => Anna

Varsta => 18 ani si (aproape) patru luni

Marimea la sutien => Numarul 85 cupa D; Noah! Envy, me, girls!

Inaltime si kilograme => 1.55 si 60 de kilograme

Primul cantec care iti vine in minte. Nu trisa!=> "Who knew" (Pink)

Culoarea pe care o detesti => Hmm, nu detest nici o culoare, dar am o reticenta pentru culorile roz si turcoaz

Ultima carte citita => Acum citesc in paralel "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" de Camil Petrescu si "You can't get out the darkness" (o mica carticica cu mai multe povestioare adunate la un loc - e in engleza)

Un citat.O chestie scurta care iti vine in minte chiar acum => "Seeing is deceiving, dreaming is believing / Just be true to who you are" (Jessie J - "Who you are")

Cine aparea in ultima poza editata de tine? => Cred ca Lily Allen :-?

La ce te gandesti exact in acest moment? => La dorinta mea de a bea o cafea mare cu lapte si mult zahar,

Cea mai noua obsesie => Jessie J. Nu e chiar noua obsesia, dar e cea mai noua.

Ce te face fericita in ultimul timp? => Cam totul in jurul meu ma face fericit. In special gandul ca am ficurile mele la care pot scrie cand ma simt rau si faptul ca am cele doua sezoane din "The Vampire Diaries" pe DVD, cadou de la Silvia.

O poza cu tine in rochie => Nu cred ca exista asa ceva :-?

Poza ta preferata => Oricare dintre cele facute de mine in Londra <3

Te stresez? => No. Not at all! Ador lepsele!

Ultima intrebare: Ce ai schimba la tine? => As vrea sa mai slabesccam cinci kilograme, dar daca nu se va intampla, nu e bai! Ma iubesc asa cum sunt!









Leapsa merge la cine vrea!

4 comentarii:

Alina P. spunea...

si eu care credeam ca sunt mica. Sunt cu 2 cm mai inalta decat tine :))
Oh, si macar tu stii ce masura ai la sutien. Eu nu stiu! =)))))

Em. spunea...

Woah, si Lily Allen tot 1.57 are :D

Pai si cum iti cumperi sutien? O.O
Dupa ochi, adica pe incercate?

Anonim spunea...

piticoooooo! ai 1.55? o sa te scuip in cap si o sa te sterg cu cotul. :)) eu am 1.64. :D

Em. spunea...

I wouldn't bet on this.
I maybe little but I'm more poisonous than a poison when I want.
So, be careful!