duminică, 31 ianuarie 2010

Leapsa again












Principala trăsătură a caracterului meu: sinceritatea
Calitatea pe care o prefer la un băiat: sinceritatea, umorul, inteligenta
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: sinceritatea si increderea
Principalul meu defect: Naivitatea
Ocupația mea preferată: Scrisul
Visul meu de fericire: Sa ma mut in Anglia si sa-l intalnesc pe Rupert
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Moartea celor dragi
Ce aș vrea să fiu: Psiholog
Țara în care aș vrea să trăiesc: Marea Britanie
Culoarea preferată: mov, verde, portocaliu, negru, albastru
Floarea preferată: papadiile si trandafirii albi
Prozatorii mei preferați: Caragiale ( chiar daca e mai mult dramaturg), G. Bajenaru, M. Eliade, JK Rowling, JD Salinger
Poeții mei preferați: Eminescu, Nichita Stănescu, Magda Isanos
Eroul meu preferat: Ron Weasley din "Harry Potter"
Eroina mea preferată: Cleopatra din "Cleopatra - Cand eram zei"
Compozitorii preferați: Beethoven.
Pictorii preferați: Leonardo DaVinci
Eroii din viața reală: Daddy
Eroinele din istorie: Cleopatra
Băutura și mâncarea preferată: Sprite si ciorba de legume si pizza
Numele preferat: Emma / Emilia / Emily la fata si Robert la baiat
Ce detest cel mai mult: manelele, lipsa bunului simt, si oamenii care nu ma inteleg
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Hitler, Lenin
Fapta militară pe care o admir cel mai mult: Primul razboi mondial
Darul pe care aș vrea să îl am: Să mă pot teleporta si sa citesc ganduri
Cum aș vrea să mor: Painless

Starea de spirit actuală: un pic nervoasa din cauza racelii
Greșeli care îmi inspiră cea mai multă indulgență: cele regretate
Deviza mea: "Mare pacoste sa nu ai destul duh sa vorbesti frumos, nici destula minte ca sa taci."






Dau mai departe la Mada, Geo si Wewe

:D




Leapsa furata de la Ioana :D

Am uitat sa spun :">

2 comentarii:

Petra Ioana spunea...

Hehe, inca o varsatoare>:D< ti-am citit din blog pana am ajuns la luna iunie:)). Esti foarte tare...merci de urari! Si...sper sa mai povestim:D.

Em. spunea...

Multumesc :">

Oricum daca vrei putem vorbi. :D

Nu imi dau ID-ul pe blog :-"
Just for personal security :D

Dar o poti intreba pe Mada,
Nu uita sa mentionezi cine esti :D