duminică, 17 ianuarie 2010

Who? Me?







"AIDS! AIDS! I've got AIDS!"

"Oooo....I only say it because I care
So please can you
Stop pulling my hair?"


"Actually, I'm pregnant, I'm gonna have a baby in like six months, so no...yeah, yeah!"


"Ohh, deary me,
My lilttle sister is in her room
Smoking weed
She can't be bodered because
She's high on THC"


Versuri preluate din melodiile Lily Allen - "Alfie" si Lily Allen - "Knock 'em out!", iar ultimele versuri au fost putin prelucrate de mine ca sa se potriveasca.

Nu conteaza ce e cu ele, oricum nu o sa intelegeti.
Ele sunt doar pentru...ea si pentru mine. xD

Oricum it was fun! =)))

God!
OMG!
OMG!
OMG!


So...asa...sarind peste:


Aproape s-a terminat weekend-ul asta. Eu m-am cam plictisit, desi urmeaza o saptamana pliiiiinaaa, si nu stiu daca mai apuc sa postez pe blog in timpul saptamanii, desi eu ma chinui, chiar ma chinui.
De-abia astept vacanta intersemestriala, God!
Mai sunt doua saptamani si apoi avem o saptamana vacanta.
Uraaaaa!
Yeyyy!!

*bored face*

Unde sunt ideile mele geniale de scris pe blog?

Oh...am gasit ceva:



~~Ce sunt amintirile? Sunt o bataie usoara din aripi a fluturelui numit "Timp". Un fluturas atat de frumos, dar in acelas timp atat de rece si crud. Timpul lasa urme in urma sa precum valurile marii lasa urma asupra nicipului de pe plaja, dar spre deosebire de ale nisipului, urmele noastre nu se sterg ci raman acolo pentru totdeauna. Fiecare decizie ne influenteaza viata si fiecare greseala facuta trebuie platita mai mult sau mai putin. ~~


Mda, chestia asta, mai mult sau mai putin geniala si profunda am scris-o cu ceva timp in urma <> dupa cum zice folderul asta al meu.
Era sau este, un inceput al unui fic al meu, titlul nu este important deocamdata. E in folderul "Forgotten fics", dar cred ca totusi il voi continua...candva.
Momentan, am alte planuri.

Printre altele un mare "blagosloveala" pe care il fac in colaborare cu persoana mentionata mai sus. Pentru pastrarea in secret a identitatii sale o voi numi M. :D

Poate voi spune intr-o zi cine e M. , dar pana atunci...I will keep my mouth closed. :-$

Hei!

Pana la urma o merita! ( nu M. , ci ala)


I'm being a good girl!

Who?
Me?

=)))))







~Oooh, I only say it because I care U.U ~















Love,
Em


Niciun comentariu: