miercuri, 27 ianuarie 2010

Si vine vacanta cu trenul din Franta








Melodia ma obsedeaza de la ora de Desen.



Azi s-au incheiat tooaatee mediile si media mea la sfaritul acestui semestru este...*drums sound* este..... 9.33!!!

O da! Ati citit bine! Sunt asa mandra de mine si ma iubesc si da...sunt narcisista! *clap for me* Am reusit!
Credeam ca imi va iesi in jur de 9.20 sau ceva de genu :-?

Chiar nu ma gandeam sa imi iasa mediile la unele materii.

De exemplu


Latina: 8 ( ma asteptam sa imi iasa 7)
Engleza: 9 ( ma asteptam sa imi iasa 8)
Chimie: 9 ( ma asteptam sa imi iasa 7 sau 8)
Istorie: 9 ( ma asteptam sa imi iasa 8)


Din fericire nu am avut decat doua medii de 8, restul toate de 9 si 10.
Ce sa zic! Sunt buna.

Si da...

Am avut media la Psihologie - 10 ( previzibil)

Doamna diriginta parea asa de mandra de mine :x ( pentru media generala, nu cea de la Psiho)

Baaaiii, sunt happy!!!

Sunt foarte happyyy!!!

Si peste cateva zile e ziua mea!

Asta e un cadou suuupeeerbb!

Mi-as dori sa fie si daddy acasa for my B-Day!

Ma duc pana Vineri la scoala, si asa nu am ce face acasa....



PS: Wah...ce multe posturi am facut in luna Ianuarie pe blog, se anunta un an roditor :))


Poate o sa mai revin azi cu ceva, nu promit nimic :D

Ah...vroiam sa va spun o chestie ( legata de titlu) cu trenul din Franta, la care i-am aflat continuarea de-abia in clasa 6a, de la profesorul meu de geografie.



"Vine vacanta cu trenul din Franta
Si cu cheia din Paris
Toate scolile s-au inchis!"



Nice one!






























Love,
Em

2 comentarii:

Alina P. spunea...

felicitari pentru medii>:D<

Daniela Veres spunea...

ooo da... si eu mai asteptam sa imi iasa media 9.41... azi aflu ca imi iese 9.55... yeeeeyyy... la toate materiile de profil am 10 (in afara de engleza, la care am 9)

abia astept sa scapam de mate, fizica si chimie ca la toate 3 am 8 :))

oricum se anunta un an bun...