duminică, 24 ianuarie 2010

Leapsa (2)

A doua leapsa de la Mada:









1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

Deobicei folosesc foi pe care le gasesc la intamplare.




2.Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?

Jules Verne - 20.000 de leghe sub mari





3. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?

Da. Chiar lucrez la una. Shhh...top secret!






4.Care este cartea preferată?

Ernest Hemingway - "Batranul si Marea"






5.Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Da. Cam toate de care m-am indragostit sunt recitite de cel putin 5 ori.







6.Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Le-as spune ca le multumesc pentru lumea minunata ce au creat-o si din care am avut ocazia sa fac parte.









7.Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

Da, desi nu cu multe persoane. Cel mai des cu mom.











8.Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

Mica recenzie de pe spate, titlul, mai multe, depinde









9.Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?

Pai...din moment ce eu sunt foarte incapatanata, refuz sa le citesc de la bun inceput, iar cand intr-un final o fac descopar ca nu e asa porcarie cum credeam.






10.Care este locul preferat pentru lectură?

Patul meu, la scoala, in sala de lectura a bibliotecii







11.Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

Both. Depinde.
Cand sunt la scoala si e galagie imi pun castile in urechi. Deobicei ascult muzica in timp ce citesc cand e galagie in jurul meu.







12.Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

Nu.










13.Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

Both.









14.O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?

Biletul meu catre o alta realitate.











Leapsa asta o pasez oricui vrea sa o ia. :D

Niciun comentariu: