vineri, 15 ianuarie 2010

Alvin...and other things











Ieri am fost la film cu fetele. (Wewe, Biu, Raluca, Didi, Alexandra Roxana si Larisa).
La "Alvin and Chipmunks 2", nu am vazut partea 1, dar filmul a fost genial. :X
E total adoraaaaaabiil :x
La Hollywood Multiplex, la Lotus, biletul a fost 13 RON, si asa...ca fapt divers nu mai erau locuri libere la "Avatar" ( nu stiu ce se face asa mare valva pe seama filmului asta). Ne-am luat floricele, si suc, si prin sala s-a facut numai mizerie ( It was not me).
Nu am cuvinte sa descriu ce frumos a fost, m-am indragostit de film, de cinema, de floricele, de suc...de tot.
Mai vreau! Mai vreau!


Azi la scoala am avut o simulare de incendiu, toti se miscau incet pe scari, la evacuare (apoi, daca ala ar fii fost real, am fii ars inainte sa iesim in curte :-j). Apoi am fost o ora in sala festiva de ziua lui Eminescu unde a fost prezentat ceva in PowerPoint ( avea fundalul Enya - "Only time") si cred ca se muncise vreo saptamana la ea :x
Am dat test la latina si am un 9 pentru activitate!!! ( m-am scos semestrul asta).
De-abia astept saptamana viitoare orele de Psihologie :X ( Goodddddd, sunt doar doua!!!! :| )
De asemenea avem o saptamana plina de teste (Istorie, Geografie, Chimie) si ascultari ( Biologie, Romana, Istorie).
Trebuie sa ma apuc de "Maitreyi", am mai citit din ea in clasa a9a, dar hard-ul meu a fost virusat si nu a tinut minte. xD
Vreau sa ma uit la un film horror in weekend-ul asta.
Azi le-am tachinat pe ale mele colege :D
I'm an angel. ;;) ( yeah, sure!! )



Sunt fericitaaaaa!!!!!!!


















Love,
Em

3 comentarii:

Daniela Veres spunea...

ooo da... ai pierdut cea mai tare faza de la "incendiu", cand am pus mana pe balustrada si s-a desprins partea aia de lemn =)) pur si simplu am luat curba prea strans si a iesit din dracia aia de fier :)))) mai era putin si ma punea Serban s-o platesc :))

filmul a fost super:X:X:X

am crezut ca fac pe mine cand i-a luat tipa aia interviu Ralucai =))

Em. spunea...

=))

Vai, da aia a rupt-o Bia in clasa 9a cand a tras de ea =))

A a produs paguba Lazarului, nu tu :P

Alina P. spunea...

am vazut si eu Alvin si veveritele 2:x chiar ieri :))
mi-a placut:x
nici eu nu inteleg de ce Avatar e atat de laudat:-j
bafta la teste:>