duminică, 24 ianuarie 2010

Leapsa (1)

Am primit niste lepse de la Mada.
Primele lepse de 2010 :x








Patru filme care mi-au plăcut :

- Driving Lessons

- Devil's diary
- Alvin and the Chipmunks 2
- Evidenta Diavolului



Patru cărţi care mi-au plăcut :

- Ernest Hemingway - "Batranul si Marea"

- Martin Page - "M-am hotarat sa devin prost"
- John Trenhaile - "Unealta raului"
- J.D. Salinger – "De veghe în lanul de secară"




Patru prieteni apropiaţi :

- Rux

- Didi
- Anne
- Silvia




Patru mâncăruri preferate :

- pastele

- ciorba de legume
- sarmale
- spanac



Patru lucruri pe care le-am făcut azi :


- Am trimis pe mail o scrisoare catre Ayu
- Am scris pe blog
- Am vorbit engleza
- Am stresat-o pe Rux :x




Patru locuri unde am dormit :

- Ploiesti

- Patul meu
- Campina
- La tara.




Patru ţări pe care le-am vizitat :


- Romania doar...




Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :

- My blog

- Google
- RGN
- Bancuri Mioritice





Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :

- Pixuri

- Caiete
- Un desen facut de mine
- Stikere Harry Potter




Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :

- bluza de pijama.
- pantalonii de pijama.
- şosete
- Tricou





Patru profesori preferaţi :

- Dira

- Profa de Istorie
- Profa de Mate
- Fosta profa de Logica






Patru colegi de bancă de până acum :

- Maria
- Andrei
- Biu
- Wewe





Patru numere preferate :

- 5

- 10
- 7
- 69 ( pentru ca mereu ma face sa rad)








Patru poeţi preferaţi :

- Mihai Eminescu
- Adrian Paunescu
- Nichita Stănescu.
- Magda Isanos








Patru concerte la care am fost :

- Nici unul din pacate...








Patru persoane cu care am vorbit azi :

- Buni

- Dad
- Mada
- Rux









Patru instrumente la care aş vrea să cânt :

- chitară.

- tobe.
- Sticle
- Pian





Patru materii preferate :

- Psihologie
- Istorie
- Engleză…
- Geografie







Patru regrete :

- Uneori chiar nu o pot ajuta cu nimic pe Rux
- Uneori sunt prea naiva
- Regret ca nu pot avea 100 de ore de Psihologie pe saptamana
- As vrea sa ma pot mobiliza sa pot termina aia...







Patru persoane cărora le pasez leapşa :


- Wewe
- Aeroport de Vise ( Don't know her name)
- ?
-?








Cealalta leapsa o pun intr-un post separat ca apoi se incarca greu pagina.

So...

Un comentariu:

Alina P. spunea...

am preluat leapsa.
si o s-o iau si pe cealalta:)
a da.imi poti spune Geo :D