duminică, 31 ianuarie 2010

31 ianuarie 2010








Afara a plouat cu stropi de apa mari, ce cadeau repede din Cer, parca de-abia asteptand sa atinga pamantul.
Acum ninge. Fulgii sunt la fel de mari si de grabiti.
Pe blogul meu ploua cu litere, asternute de mine pe o pagina online.

Azi e 31 ianuarie, peste doua zile va fii ziua mea.
Azi e ziua lui Justin Timberlake.

Ma ustura gatul si tusesc.
Sper sa imi treaca pana la ziua mea. :|

Dad nu va fii acasa for my B-Day!

Ma enerveaza gatul asta, rau de tot.



By the way, ziua lui Rux e pe 10 februarie. Sunt mai mare decat ea cu opt zile. Muahahaha!
Si pe 10 februarie e ziua "noastra" :D



















Love,
Em

2 comentarii:

Daniela Veres spunea...

pentru mine ziua asta a fost una speciala... a fost o zi petrecuta in Timisoara.

toata ziua m-am plimbat prin oras si prin mall... si aici a nins cu niste fulgi mari de zici ca-i decembrie:))


happy b-day de pe acum:*:*

Em. spunea...

Thanks :X