joi, 28 ianuarie 2010

Cum poti sa fii "indragostita" de cafea?






In primul rand: RIP J.D Salinger (sau Geniul Salinger - cum ii zic eu), celebrul autor al romanului "De veghe in lanul de secara" care a decedat pe 27 ianuarie 2010, la 91 de ani.
"Pentru o minte sanatoasa si bine organizata, moartea este doar pasul spre o noua aventura." (Albus Dumbledore).










"Cum poti sa fii 'indragostita' de cafea?" ma intreba Mada pe blogul ei.


Well...aici ar fii cam multe de explicat.

In primul rand, culoarea cafenie a cafelei, mirosul ei, aroma, farmecul, totul...inseamna asa de mult pentru mine.
Ador diminetile de weekend sau de vacanta in care ma trezeste mirosul cafelei proaspete, facute de mama si vocea ei care ma striga, "Ana, e gata cafeaua! Trezeste-te!".
Atunci eu imi ridic cu mare greutate corpul din pat si ma duc sa ma asez la masuta din sufragerie unde ma asteapta cana mea de cafea cu lapte si mama.
Apoi vorbim cate luna si in stele, ii povestesc despre visele mele, aspiratiile, asteptarile, si ea ma asculta. Ma asculta si imi da speranta.
Un mic ritual mama-fiica.

O alta cafea care imi place, este cea de la automatul de cafea al scolii de pe coridorul principal. Bagi un leu si iti da un pahar. Are un gust incredibil de bun si te trezeste indiferent cat de obosit ai fii. Intr-a noua mergeam cu Wewe si Biu sa ne luam ciocolata calda sau cafea in pauzele mari, dar intr-o zi a fost luat de acolo. Acum o saptamana a fost adus inapoi. Dupa vacanta o sa-l inaugurez.


Imi beau cafeaua fierbinte cu trei lingurite si jumatate de zahar.


So, pentru cei care intrebau cum poti fii "indragostita de cafea", sper ca v-am lamurit.


















Love,

Em.

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu am baut o cafea super buna, cu caramel, sau asa ceva, deci, foarte, foarte buna! 330 ml.
dupa mi s-a facut rau. dar rau de tot.
rau, rau, rau.
si de atunci [ adica de marti :)) ] nu mai agreez cafeaua. si nici inainte nu o agreeam. :D

Em. spunea...

Dar...de ce ti-a fost rau?

Cafeaua e buna =p~

Daniela Veres spunea...

I don't like coffee...
pe bune... urasc gustul ala care lasa in gura un miros pe care nu-l suport :-& (de zici ca nu m-am spalat pe dinti de 3 ani)

...ori eu nu am de ce sa beau cafea din moment ce pot sa ma trezesc fara ajutorul ei..

deci nu ma dau in vant dupa ea:D
prefer ceaiul:X e mult mai bun si mai sanatos (in special cele de la Fares) :X

app... Super Ciocolata de la aparat e chiar super-ciocolata :))