marți, 12 ianuarie 2010

Trying to find the magic...







Trying to find the magic
Trying to write a classic



Mai am cateva saptamani pana fac 17 ani, spune calendarul meu, iar eu il cred.

Wow, ce repede a trecut timpul, iar eu la 16 ani si 11 luni ma aflu acum in cautarea "mea", in cautarea magiei, in cautarea dragostei, in cautarea intelegerii...
Sunt o tanara naiva, visatoare, care inca isi cauta locul in lume. Cu talente de scriitor, ganduri de psihiholog necopt, idealuri naive, si speranta unei vieti mai bune in viitor. Deloc echilibrata, experimentez fericirea in combinatie cu senzatia de gol si de desertaciune.
Incerc sa am propriile idealuri, norme, idei, reguli de viata, dar vad ca nu se potrivesc deloc cu cele ale societatii in care traiesc. O societate cladita pe multe idei preconcepute si o gandire mult prea scortoasa si mult prea inchisa pentru standardele mele.
Nu-mi plac oamenii care gandesc "in the box", mult prea "in the box". Oamenii care judeca ati oameni si le pun etichete care de multe ori sunt aiurea. Anthony Rapp spunea ca: "Etichetele sunt pentru sticle si conserve, nu pentru oameni.". Sunt perfect de acord.
Cine suntem noi sa judecam dupa standardele impuse tot de oameni?
Nu imi plac oamenii care nu experimenteaza sentimentul acela al creatiei, care considera imaginatia in exces o "boala psihica", care judeca si condamna fara sa , asculte, care sunt "in the box", care nu vor sa iasa from "the box", care sunt superficiali, care nu ma inteleg, care nu vor sa ma inteleaga, care nu ma lasa in pace daca nu ma inteleg...

Incerc sa ii accept pe toti, incerc sa fiu draguta, incerc sa nu bag in seama, incerc sa ii ajut, incerc sa ii scot din cutie, incerc sa le scot standardele din cap...

Eu incerc...

2 comentarii:

Mada spunea...

dude, chiar asa. o sa te faci mare. 2 feb, daca mintea mea de cretina nu ma inseala? :-s

Em. spunea...

Nu :-B

Ai o memorie buuunaa :>