joi, 21 ianuarie 2010

Seems like...

Yeah...so....seems like some people are so...

*no comment*


Se pare ca decizia mea de a lasa comentarille libere oricui a fost una proasta de tot :D

O anumita persoana "Anonim", care se pare ca nu are cei sapte ani de acasa si mai vorbeste si codificat ( limbaj de mess) s-a hotarat sa-mi faca o vizita nu tocmai draguta de blog.
I-am sters comentariile, consider ca nu au ce cauta pe blogul meu, la fel ca si el / ea.

Am reglat problema cu comentariile.

Si pentru acel "Anonim": Data viitoare, abtine-te! Please?

Despre comentariile tale, o sa ma abtin sa-mi spun parerea.


Pentru toti ceilalti: Daca nu va place nu comentati! Sau, daca nu va place si comentati, folositi un limbaj mai acceptabil, fara injurii care sa denote (ne)dezvoltarea eduatiei!

























Em