vineri, 8 ianuarie 2010

It was a full week!






Wow!

Asta a fost chiar o saptamana plina.

Mi-am revazut colegii dupa trei saptamani de vacanta, am ras, ne-am distrat.
Am facut din nou Psihologieee ( Loveeeeeeeeeeeeee it!!!)
Mai, mie sincer nu-mi ajung numai doua ore pe saptamana de Psiho, sincer...as vrea mai mult.

Diriginta ( profa de psiho) mi-a cerut sa-i fac un articol pentru revista scolii, "Lazaristii", am luat unul de pe blog , cel cu "I have a dream" ( vezi Iunie sau Iulie).
Am frecat-o pe Wewe la cap cu blogul in fiecare pauza, poor Wewe ( ce sa faci, daca suntem colege de clasa).

Azi am facut o sceneta, procesul lui Ion din "Ion" de Liviu Rebreanu.
Cat am ras!!!
Eu am fost jurata.

Apoi am ras uitandu-ne pe o revista cu un supliment cam deochiat si am ras de am murit.

Stiu ca am ras cam mult noi zilele astea, noi mereu radem, asa ca don't mind us!

Pana la urma "Ion" ( aka Gabi) a crezut ca a castigat procesul, pana cand Judecatoarea (aka Ioana) l-a lamurit ca de fapt acuzarea castigase. A fost o scena like Mircea Geoana, am ras in sinea mea.

Am gasit si Cupidoul clasei in persoana lui Didi.

In rest:

Wewe are Olimpiada la Latina in Martie

Am fost apreciata la Latina, pentru prima data in viata mea.

Am luat 10 cu steluta la Psihologie

Suntem in 2010

Viata e frumoasa!

Duminica e ziua lu' dad

As vrea sa scot look-ul de Craciun de pe blogul meu, dar nu ma indur...totusi...cred ca voi face un nou banner.

Vad eu...

O iubesc pe Rux!

Acum sunt fericita.

Cred ca imi fac un nou banner pentru blog

Sper sa se lanseze CherryBomb pe net...

Wewe lesina cand aude de Marea Britanie, Londra sau Rupert...

Sorry, Wewe!

Rux makes me happy!

Simt pace!














Love,
Em

Niciun comentariu: