duminică, 24 ianuarie 2010

So random...





Aseara am terminat prima mea scrisoare oficiala catre un star ( Ayumi Hamasaki), in engleza, dat fiind ca japoneza nu o stiu.
Acum o astept pe Rux sa-mi dea adresa aia de mail pe care trebuie sa trimit scrisoarea. Daca nu intra pana la 3 maxim 3 jumate o sun. Nu vreau sa pierd sansa sa-i trimit scrisoarea lui Ayu. :D

Aseara l-am visat pe Matt Lewis ( aka. Neville Longbottom din "Harry Potter"). A fost draguuut :x
Statea langa mine si vorbea asa fruuumos si ma mangaia si mi-a dat si un autograf [ I'm being so unfaithful to Rupert =))) ] *joking*.

Azi e duminica, mai sunt 6 zile si luam vacanta intersemestriala. Uraaaa!
I can't wait for it!

Ma simt oarecum aiurea...



Ps: Nu am mai avut rabdare si am sunat-o pe Rux. Nu a raspuns, asa ca i-am trimis un SMS. Sper sa-l vada in timp util. U.U






















Love,
Em.

Niciun comentariu: