luni, 18 ianuarie 2010

I'm a free bitch, baby!











Yeah...


"
Go away now, let me go,
Are you stupid? Or just a little slow?
Go away now I've made myself clear,
Nah it's not gonna happen,
Not in a a million years"


In primul rand...
Dedicatie pentru cineva. :D



In al dolilea rand as vrea sa scriu niste randuri ca sa va fie clar, ONCE FOR EVER!

First of all, I'm a free bitch!

Nu-mi place sa mi se spuna ce sa fac, cum sa ma comport, cum sa ma coafez, ce sa ascult, in fine, nu-mi place sa fiu comandata.
NU-mi plac oamenii care rad de mine being in the box.
Nu-mi plac frustratii, idiotii, prostii, jigodiile, bla bla bla, si lista continua.

For all of them Just: :)





Stii, ma enerveaza oamenii care se iau de defectele mele.

Am cosi...so what... e varsta si nu am cu miile.
Am nasul mare ( dupa parerea unora). Asa si? Nu vad care-i faza. O.O Macar e invers proportional cu IQ-ul tau.
Sunt enervanta. Si tu, ba! :)
Uneori sunt prea scorpie. Stiu, si sunt mandra de mine :>



Nu va mai luati de mine, nu ma mai luati de fraiera.
Please!

Am observat ca mereu "sufeream pentru umanitate" ( dupa cum spune doamna diriginta), asa ca m-am hotarat sa devin rea.
So...in loc sa fac ce a facut Antonie din "M-am hotarat sa devin prost" (de Martin Page), o sa-i las pe toti in cutia lor.
"Daca oamenii nu realizeaza ca au o problema, nu pot fii ajutati." ( doamna diriginta)
Pur si simplu geniala! :x

So...o sa-i las in pace, o sa imi vad de viata mea, o sa continui sa fiu o scorpie filozoafa, o sa fiu fericita!


Yey!

And then...happy end!
















Love,

Em

2 comentarii:

Alina P. spunea...

ma bucur ca nu iti pasa ce zic ceilalti:)
nici mie nu imi place sa fac ce imi spun ceilalti sau sa primesc comenzi.
fac ce simt, iar daca nu le convine soarta:-j

Mada spunea...

e bine daca nu iti pasa de ceea ce zic altii, dar e putin stupid cand ai zis pe un ton [bitchy] nu va mai luati de mine bla bla si nu ma considerati fraiera bla bla. si dupa, cliseicul please.
tre' sa le zici
'mars, bai, asta!'