luni, 1 februarie 2010

Last day at 16
















Azi e 1 februarie.

Ultima mea zi la "my super sweet 16". Maine o sa fac 17.

A fost o varsta cu bune si cu rele.
Cu necazuri si cu bucurii, ca toate varstele.

Dar, mai ales a fost o varsta a maturizarii mele psihice, a regasirii eu-ului meu interior, si a definirii mele ca persoana.

Stiu ca suna prea filozofic, si prea pompos, so, in traducere:

M-am maturizat, stiu cine sunt si ce vreau de la viata!

Sunt matura, copiloasa si dragalasa in acelasi timp.
Sunt o realista si o visatoare.
Sunt calma si sunt nerabdatoare.
Sunt naiva si neincrezatoare.

Sunt o fiinta complicata si paradoxala.

M-am schimbat mult intr-un an de zile. Foarte mult.
Si sunt sigura ca schimbarea se datoreaza mult orelor de Psihologie.

In curand si blogul meu implineste un anisoor.

Baaaii, va iubesc! :x


Ps: Anul viitor pe vremea asta o sa fie ultima zi ca minora :D

















Love,
Em.

3 comentarii:

Alina P. spunea...

la multi ani pentru maine>:D<
si distractie placuta orice ai face
;))

Petra Ioana spunea...

la multi si fericiti ani pt maine si merci de urare>:D<
15 ani e o varsta misto :))>:D<
si cei 17 pe care ii implinesti maine:))>:D<

Em. spunea...

Thanks >:D<

Multumesc mult pentru uraru! >:D<