vineri, 5 februarie 2010

Fara titlu...lipsa de inspiratie pentru el













Azi am fost in Lotus, sa-mi iau cadoul pe care trebuia sa mi-l iau de ziua mea si sa mergem sa facem provizii.
Vremea e geniala :x
Iar eu m-am facut cu un ceas, pe care am stat o ora ( spre disperarea mamei) sa-l aleg. E alb si are un contur de inimioara aurie in mijloc.
Mi-am mai luat si o pereche de casti, ale mele se strica repede :| dubiiosss :-s
Oare o fii vina mea? *innocent face*

Faza e ca am avut o zi super! :X


Azi e vineri! :|
Sfarsitul vacantei :|

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu, de ziua mea, am primit bani. sa-mi iau ceas.
sondaj: si-a luat madalina ceas?
nuuuu!
si-a luat bilet la ac/dc?
daaaa!
[bine, am mai pus de la mine 30 de lei :)) ]

Em. spunea...

Bine macar ca Stii SIGUR ca te duci la AD / DC si ca nu o sa apare vreo piedica pe parcurs :D