joi, 4 februarie 2010

Something xD

Am gasit citatul asta din "Driving Lessons" intamplator pe un site pe care navigam in cautarea unor poze cu Rupert ( evident) si mi-am adus aminte de scena.

So:





Sarah -You're very angry, aren't you ? Don't be. you're still God's gift, every day God gives us is a gift. that's why we call it the present.

Ben - Fuck off, Sarah
Sarah - What did you say ?
Ben - I said fuck off !
















Daca nu ati vazut filmul asta, claaarr, trebuie sa il vedeti!
Nu stiti ce pierdeti!

Poate o sa-l postez chiar eu pe parti :D

Eu m-am indragostit de el indata ce l-am vazut! :X




By the way, Rupert is cute when he curses! :>


3 comentarii:

Daniela Veres spunea...

cum sa injuri o fata??
eu daca eram in locul aleia il lasam fara familie :))

anyway... ce accent ciudat au britanicii astia...

Anonim spunea...

nimeni nu injura mai bine ca englezii :)) sau nimeni nu arata mai sexi cand injura decat englezii. :D

Em. spunea...

@ Wewe: Ar trebui sa vezi filmul ca sa intelegi de ce o injura. :D Cand o sa il pun pe parti o sa iti dai seama. Sarah is a bitch! U.U
Accentul britanicilor is fucking hot! *drools*


@Dorina: You're so right! I love you for this! :X