miercuri, 24 februarie 2010

Cute Days






Saptamana asta a fost una foarte cute. Am facut mai multe cu colegii mei, parca am socializat mai bine. Maine prezint cu Didi un proiect la Chime, despre metan.
Mdea, nu-mi place Chimia deloc. Dar a zis ca va da la fiecare cate un proiect pe parcursul semestrului, asa ca eu am scapat de al meu.
Si Didi de al ei. Didi e o dulce. Asa de multe griji isi face pentru viata mea amoroasa =)) incat nu as putea sa nu o iubesc.

Azi sunt Dragobetele, asa ca au fost organizate la scoala ceva "reprezentatii", s-au facut poze. Dar am facut rost si de un balon.
Cu care ne-am jucat prin clasa pana a facut "Poc!" si a decedat.

Dar a fost funny!

De cateva zile la noi in clasa se tine un curs de nu stiu ce ma-sa si aia la jeg pe la noi si lasa bancile aiureaa :-L

Fac urat!!!

Au fost zile frumoase, de primavara, vreau sa vina primavaraaa!!!


















Love,
Em.

Un comentariu:

Anonim spunea...

si eu vreau primavara! si saptamana asta a fost asa de frumosc afara ;x. si ma duc la olimpiada la franceza!!! :D perfect week, too!