marți, 2 februarie 2010

Leapsa again :D

Luata de la Dorina :D







1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi această? Motivează alegerea făcută! (Dar într-un film? Dar într-un cântec?)

Carte: Ah...pai ar fii trei :"> O sa le scriu pe toate. "Harry Potter" de JK Rowling pentru ca iubesc magia, si viata la Hogwarts mi se pare un viiss superb. "De veghe in lanul de secara" de JD Salinger, pentru ca mi s-a parut una dintre cele mai geniale carti scrise vreodata. "Batranul si Marea" de Ernest Hemingway, pentru ca mi-ar placea sa stau pe barca langa batranul Santiago si sa meditez la viata.

Astea sunt cele trei carti pe care le adooorr, care m-au marcat si de care am fost impresionata.

Film: "Driving Lessons", pentru ca mi-ar placea sa fiu acolo sa il consolez pe Ben. :>

Cantec: Aaa....Alphaville - "Forever young", Lily Allen - "The fear", MJ - "Bad" ( I'm bad, I'm bad, you know it)

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Nu ca nu mi-ar placea prenumele meu actual, dar


Emma sau Robert :X

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru 1 an şi de ce?

Well...that's a hard one. As vrea sa traiesc toata viata in Marea Britanie, si un an in...Egipt. Ma pasioneaza istoria Egiptului antic. De fapt, o adoorr :x



4. Care e visul cel mai neobişnuit pe care l-ai avut şi pe care ţi-l aminteşti?

Pai...eram cu Wewe si Biu facand curatenie in clasa. Apoi sunt chemata in biroul directorului, iar acolo... *cough* incepe muzica, iar *cough* directorul se suie pe masa si incepe sa faca striptease.

Well...that was the most weird dream I ever had!

5. Povesteşte o zi din viaţă ta imaginându-ţi că eşti un animal.

Oh...asta e grea! Let me think :-?

Sunt...un cateslus extrem de dragalas, dar cand cineva ma supara

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva cpentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?

Obama.

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?

Pff...Chiar nu stiu :-?




Leapsa merge mai departe la Geo, Mada si Wewe :D

Niciun comentariu: