joi, 18 februarie 2010

O gramada de spus







Ne-a pus profa de franceza melodia asta la inspectie.
E o melodie superba :X
Chiar e printre singurele melodii non-Lily Pe care le-am ascultat in ultima vreme.

La inspectie am stat langa Wewe, eram asa de incordata incat de fiecare data cand ma intorceam spre ea sa-i spun ceva, cuvintele pur si simplu nu ieseau din gura, iar ea era attat de calma.
Pana la urma a fost super bine la inspectie, desi am arat niste ocazii de a spune si eu ceva, din cauza emotiilor mele tampite.

Am de facut un referat pana luni la Religie despre bisericile in stil gotic, si altul pana joi la Chimie despre Metan.
Se pare ca nu o sa am un weekend linistit :-s.



Saptamana asta ( pana acum) a fost unaa fooarte funny, si cum Biu era posedata de plantele etnobotanice, am avut ce rade cu Wewe.
Nu ca Biu ar lua asa ceva, numa' ca pe mine si Wewe ne distreaza la culme denumirea asta, asa ca am preluat-o. :D

Didi si-a reluat functia de Cupidon al clasei ( nu, Didi, nu am nevoie de un prieten U.U), iar Wewe a incercat sa-mi profaneze azi caietul meu cu Rupert. Sacrilegiu!!!
Sa-ti fie rusine, Wewerita rea! >:P

Tabloul cu inventarul de la noi din clasa s-a spart din nou ( se mai sparsese odata in clasa a9a, dar l-am reparat). Cea mai urata chestie a fost ca de data asta a venit directorul in clasa. Si a facut cam...aaa...oricum a reactionat mai bine decat ma asteptam sa reactioneze. Nu a urlat, dar ne-a reprosat ca in clasa la noi e ca in cocina de porci, si ca de ce aducem noi ziare la scoala. ( raspuns: sa citim si noi, sa ne cultivam ca cerealele).

Sper ca maine sa fie o zi buna, avem Latina, de cand am descoperit ca am ceva latina in creierasii mei, si fiind dat faptul ca avem o profa mega draguta, nu ma mai ingrozesc asa de tare de ora de Latina, chiar daca e greoaie.

Hahaha! Maine e Vineri, cea mai frumoasa zi din saptamana de scoala. Ar trebui sa fie declarata Sarbatoare Nationala.
Vreau ca ziua de maine sa fie una frumoasa.

Am devenit foarte interesata de la o vreme de ideologia nazista si de Hitler. Am citit pe Wikipedia in ultima vreme despre subiectul asta.
Sitati ca svastica, simbolul nazismului ( a lui Hitler):




In simbolismul indian era un semn al norocului si al soarelui. Liniile alea de fapt reprezentand razele soarelui.
Hitler considera ca germanii sunt un popor pur nascut de Dumnezeu sub soare, asa ca a adoptat acest simbol. Se pare (totusi) ca Hitler a cam interpretat prost semnul. Ironic, nu? :))

A ajuns chiar sa se creada "imparatul" lumii. In filmul "The Great Dictator", Charlie
Chaplin ii scoate in evidenta modul de a gandi, mai ales prin celebra scena a globului.





In weekend-ul asta, filmul e pe lista mea de filme "Must see".

Desi, daca doriti sa vizionati un alt film despre nazism, va recomand "Evidenta Diavolului" ( The Devil's Arithmetic) in care se prezinta viata evreilor din lagarele de concentrare.

Mi-as dori sa citesc "Mein Kampf", cartea lui Hitler, care ilustreaza si explica detaliat ideologia nazista, si alte secvente din viata lui.

Nu stiu ce e cu interesul si "pasiunea" asta atat de puternica de la o vreme pentru nazism.

Dar pur si simplu nu ma pot opri 8->



Cam asta ar fii tot ce am avut de spus, poate o sa revint candva (mai devreme sau mai tarziu) cu un post separat despre nazism si ideologiile lui Adolf Hitler.




Dar, ca sa inchei intr-o maniera placuta ii voi ura "La multi ani!" lui Sarah, si ii urez sa se bucure de viata.

Da, stiu ca atrag multi Varsatori :D



Happy B-Day, Sarah!!

















Love,
Em

Un comentariu:

Daniela Veres spunea...

un alt film must-see despre nazism e "The Pianist"... daca nu cumva l-ai si vazut deja...