joi, 11 februarie 2010

It's time for us to remember the time...












Azi a fost vremea noastra sa ne amintim de niste clipe.
Mai precis sa ne amintim de acum 20 de ani, cand Liceul Teoretic "Aurel Lazar" a luat nastere.
Totusi, azi pe la pranz liceul arata cam asa:

Coridoarele erau pustii, peretii reci taceau, pe aici pe colo cativa elevi vorbeau, in rest...gol. Liniste.

Si nu, liceul nu era parasit sau bantuit. Toata suflarea lazarului era adunata in Cantina pentru a cumpara prajituri de la Carnavalul Prajiturilor.
De abia acum am observat cat de multi elevi sunt in Lazar, am fost almost strivita acolo. Parca se dadea mancare pe gratis, God!
Cand am ajuns in clasa ma asez langa Wewe pe un scaun si era sa-mi rup gatul pe scaunul ala. Wewe zice ca e "conci", dar scaunul ala are ceva personal cu mine... pe nimeni altcineva nu mai tranteste =))

Unele prajituri au fost bune, altele au fost chiiar gretoase si pe deasupra si CUMPARATE, desi nu am fii avut voie.


Maine merg la Filarmonica.
Revin maine cu detalii.
















Love,
Em

Niciun comentariu: