joi, 4 februarie 2010

Driving Lessons - Part 1

Dupa cum am promis am revenit cu prima parte din "Driving Lessons".
Din pacate / din fericire are si subtitrare in spaniola.

Hope you will enjoy it!


Disclaimer: I do not own anything! Characters, script and many others are not mine.
I will just share them with you!

(C) Content Film, UK Film Council

Driving Lesson ( 2006)





Prima parte:










Un comentariu:

Petra Ioana spunea...

Si mie imi plac lepsele, ma distrez cand le fac:)). Referitor la intrebarea ta, prefer twilight, fiindca am citit toata seria cu sufletul la gura, m-am uitat la film si eram in vara innebunita. Dar acum mi-a trecut, inca nu am vazut New Moon. Iar despre Harry Potter, ei bine, chiar daca toata lumea in jurul meu citea atunci cand s-a lansat si era innebunita dupa film, eu nu am fost. Inca nu am citit cartile, am vazut doar primele 3 filme, deci nu pot sa zic ca sunt fan, dar e dragut. Totusi, eu raman cu Twilight-ul meu.:)
hugs>:D<