marți, 9 februarie 2010

Just another post














Baaa...de la un timp nu mai am deloc inspiratie pentru titlurile posturilor mele
Dar stiu ca am o obsesie incredibila pentru cantecele lui Lily.
Albumul ei e genial :X
Ea e geniala :X

Ah...va recomand cateva piese :D

Who'd have known
Him
Fuck you
The fear
I could say
Not fair
22
Back to start
Never Gonna Happen


De fapt, va recomand tot albumul "It's not me, It's you"

Si tooate celelalte albume de Lily
Si cantece
Orice :X





Ideea acestui post era sa spun asa ( ordinea de zi):



a. Maine la ora 18:00 merg la teatru cu clasa
b. Joi facem ore de o jumatate de ora, si va fii Carnavalul Prajiturilor.
c. Vineri mergem la Filarmonica.


Si toate astea cu ocazia Zilei Scolii.

Pe 12 februarie, Liceul Teoretic "Aurel Lazar", Oradea, implineste 20 de ani de viata!
Ha! Ha! Ha! E mai mare doar cu trei ani decat mine. :D

De-abia astept carnavalul prajiituriloor
Yumii!
Anul trecut au fost delicioaseee =p~

I can't wait!
I can't wait!
I really can't wait!


Baaa, nu am mai fost in stare sa fac o postare ca lumea de muuult timp.
Ceva care sa spuna ceva...


Ha! Maine e ziua lu' Rux! :X
Si aniversam un an de prietenie!



Avem un prof de istorie cu un fel de accent britanic amestecat cu accent ardelenesc :x

Profa de engleza e suuper :x

Ce sa mai zic? :-?

Nu prea mai am inspiraatie :D

Va las!



















Love,

Em.

Niciun comentariu: