luni, 28 martie 2011

Oxford Shoes

Oxford Shoes



Mi-am cumparat zilele astea de la BB Up ( un magazin de incaltaminte din Oradea) o pereche de Oxford Shoes.
Sunt stil British, desi spun sincer ca sunt destul de incomozi...

Dar cum i-am vazut ca sunt cum se poarta in Londra, m-am indragostit de ei.

Am si o pereche cu un pic de toc (nu am mai gasit-o pe site) pe care o port mai des, pentru ca sunt mai comozi.


Mi-am mai luat si o pereche de...nu stiu...balerini cu tinte sa le zic.

Astia sunt



Click pe link-uri sa vedeti.

BB Up rocks!

De-abia astept sa ma intorc in Londra, la vara! :X:X

4 comentarii:

Daniela Veres spunea...

ce frumos... dar tot Guban ramane preferatul :>

Alina P. spunea...

sa le porti sanatoasa, Em :*

Anonim spunea...

da da da, ce misto's oxfordşuzii! <3

Em. spunea...

Multumesc, multumesc!

Bici, ador pantofii astia! (Dorina)