joi, 31 martie 2011

Iluminatti

Ne-a fost prezentat la Religie un documentar despre cum Iluminatii coordonearta din umbra totul, incepand cu industria muzicala.
Eu sunt sceptica privind astfel de lucruri, dar azi stand in clasa cu Wewe si vorbind despre asta, am vazut ca daca privim in urma pana la anul 2000 (cand se presupunea ca va fii sfarsitul lumii; cand de fapt se face trecerea de la o mare perioada la alta) niste lucruri...sa zicem ca sunt concidente mari.

O sa iau anii in ordine invers cronologica pentru a vedea si voi la ce ma refer:




2000 - se presupunea ca atunci urma sa fie sfarsitul lumii
1989 - caderea comunismului pe plan mondial
1978 - razboiul din Vietnam
1968 - incepe razboiul de 6 zile in Orientul Mijlociu
1956 - revoltele anticomuniste din Ungaria
1945 - bombele atomice de la Hiroshima si Nagsaki
1934 - Hitler organizeaza "Noaptea cutitelor lungi"
1923 - Imperiul Otoman se dizolva
1912 - incepe primul razboi Balcanic
1901 - presedintele american William McKinney este impuscat




Am utilizat strict informatiile cunoscute din secolul 20, la scoala, pe tabla, in ora de Sport am innebunit-o pe Wewe si am mers pana in anul 1200 si ceva, ca zicea biata de ea ca ajung deja la Marea Schisma.


Voi ce parere aveti?
Eu sunt sceptica in chestia cu Iluminatti, dar nu pot nega ca nu sunt chestii interesante legate de numarul 11.

3 comentarii:

Anonim spunea...

chestii interesante sunt legate si de nr. 3, 7, 9, 23 and so on. it's pure bullshit.

Daniela Veres spunea...

nr. 11 :)) asta-i baza... (cam) 11 diplome la sfarsitul clasei a 11-a, #11 ruleeeeesss!!! :))))

Em. spunea...

@Wewe eu zic sa mai iei o diploma, sau trei, dar nu doua ca apoi ies 13 =))))